CL estiu'24 - Tres citas con Carter (Beth O'Leary)

Llibres, tallers..
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

CL estiu'24 - Tres citas con Carter (Beth O'Leary)

EntradaAutor: ametista » dv. des. 29, 2023 11:34 pm

:***: Durant el trimestre estiuenc :***: llegirem una obra lleugera i divertida, a escollir entre les següents dels gèneres rom-com, feel good, chik-lit o romàntica que han estat un èxit de vendes durant el 2023:


2 vots -Cómo (no) escribí nuestra historia, d'Elisabeth Benavent
Elsa Benavides es una escritora de éxito con una crisis creativa y una obsesión: matar al personaje que la catapultó al éxito. Pero la solución a sus problemas no pasa por electrocutar a Valentina con un móvil en la bañera. Es la punta del iceberg de una herida más profunda.
Decidida a huir para volver a abrazar la escritura, se topa con Darío, un músico recién llegado de París que además es su vecino. Empieza así una nueva historia en la que Elsa es la protagonista. ¿Será capaz de contarlo todo?



3 vots -Tres citas con Carter, de Beth O'Leary
8.52. Siobhan espera emocionada a Joseph para desayunar. Normalmente, solo se ven por la noche y en el hotel de ella. De ahí a sugerir desayunar el día de los enamorados hay un salto importante..., pero ¿dónde demonios está él?
14.43. Miranda va a comer con su novio en San Valentín para celebrar su nuevo trabajo. Lleva saliendo con Carter cinco meses y la cosa va en serio... O eso cree. Entonces, ¿por qué él todavía no ha aparecido?
18.30. Jane le pidió a Joseph Carter que se hiciera pasar por su pareja en una fiesta de compromiso. Sin embargo, aunque él le prometió que la salvaría de esta noche, su caballero de brillante armadura no da señales de vida...



1 vot -Una luna sin miel, de Christina Lauren
Olive está acostumbrada a tener mala suerte. Ya sea en el amor, el trabajo o cualquier otro aspecto de su vida, esta siempre está al acecho. En cambio, Ami, su gemela, tiene tanta suerte que ha conseguido organizar su boda a base de sorteos. Pero lo que es un sueño para su hermana es sinónimo de pesadilla para Olive, que tendrá que pasar toda la ceremonia con el detestable Ethan Thomas, el hermano y padrino del novio. Lo que nunca hubiese podido imaginar es que el enlace acabaría con una intoxicación alimentaria que afectaría a todos los invitados salvo a ellos. Animada por Ami y decidida a evitar que Ethan disfrute solo de unas vacaciones gratis, Olive está dispuesta a olvidar las diferencias que los separan y zarpar hacia el paraíso. Después de todo, no puede ser tan difícil ignorarse durante diez días mientras fingen ser dos enamorados en una idílica luna de miel en Hawái, ¿no?


2 vots -La teoría del amor, d'Ali Hazelwood
Las múltiples vidas de la física teórica Elsie Hannaway han acabado atrapándola. De día es profesora adjunta. Se afana en corregir exámenes y enseñar termodinámica con la esperanza de, algún día, conseguir la titularidad. De noche, complementa su inexistente sueldo ofreciendo el servicio de ser una novia falsa, lo cual lleva a cabo con éxito gracias a sus habilidades para caerle bien a la gente y encarnar cualquier versión de sí misma que necesite el cliente.
Lo cierto es que es un trabajo estupendo... hasta que el Elsie-verso que tanto le ha costado construir se viene abajo. Jack Smith, el hermano arrogante e irritantemente atractivo de su cliente favorito, resulta ser el físico experimentalista sin corazón que arruinó la carrera de su mentor y minó la reputación de los teóricos a nivel mundial. Y ese mismo Jack Smith, que es quien dirige el departamento de Física del MIT, se interpone ahora entre Elsie y el trabajo de sus sueños.
Ella está dispuesta a poner en marcha una guerra de sabotaje académico, pero... ¿qué son esas miradas tan largas y penetrantes? ¿Cómo es que, cuando está con él, no tiene que ser una versión diferente de sí misma? ¿Caer en la órbita de un experimentalista conseguirá que, por fin, ponga en práctica todas sus teorías sobre el amor?


1 vot -Happy Place, Emily Henry
GUanyador de Best Romance 2023 a Goodreads i omnipresent a xarxes, sembla que encara no està traduït al castellà però a l'estiu segur que ja estarà disponible! ...i si no... el llegim en anglès? : lasito :


:globus: hem votat llegir:

Imatge


i les participants serem:

Anna Maria
Raqueleta
ametista

Qui més s'apunta? :()():::: :()():::: :()()::::
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 03, 2024 6:25 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2126
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL estiu'24 - Best Sellers "Love is in the air" 2023

EntradaAutor: Anna Maria » dl. gen. 01, 2024 7:56 pm

Tots, però n'he votat un perquè ho havia de fer!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8594
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL estiu'24 - Best Sellers "Love is in the air" 2023

EntradaAutor: Raqueleta » dj. gen. 04, 2024 3:09 pm

Votat.
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8594
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL estiu'24 - Best Sellers "Love is in the air" 2023

EntradaAutor: Raqueleta » dj. gen. 04, 2024 3:15 pm

Anna Maria ha escrit:Tots, però n'he votat un perquè ho havia de fer!

No em surt el teu vot...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2126
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL estiu'24 - Best Sellers "Love is in the air" 2023

EntradaAutor: Anna Maria » dv. gen. 05, 2024 6:56 am

Raqueleta ha escrit:
Anna Maria ha escrit:Tots, però n'he votat un perquè ho havia de fer!

No em surt el teu vot...


Ostres, merci! Segurament vaig respondre sense haver votat :-:) :-D :-D
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL estiu'24 - Best Sellers "Love is in the air" 2023

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 05, 2024 9:08 am

tenim un triple empat! :r)

fem lo de votar dos llibres més? a veure si així coincidim amb un :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2126
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL estiu'24 - Best Sellers "Love is in the air" 2023

EntradaAutor: Anna Maria » dg. gen. 07, 2024 12:18 pm

ametista ha escrit:tenim un triple empat! :r)

fem lo de votar dos llibres més? a veure si així coincidim amb un :()()::::


Fet!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8594
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL estiu'24 - Best Sellers "Love is in the air" 2023

EntradaAutor: Raqueleta » dj. gen. 11, 2024 10:46 am

Ja he donat 3 vots.
He de confessar que em fan una mica de mandra aquests llibres, jejeje.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL estiu'24 - Tres citas con Carter (Beth O'Leary)

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 12, 2024 5:35 pm

doncs ja tenim llibre >.-<:

faltava jo per votar perquè la veritat és que ja he llegit alguns d'aquests llibres i no em decidia entre votar tots els que no o repetir-ne algun... i al final n'he repetit un i resulta que és el que ha sortit guanyador! :content:

i contenta que hagi sortit perquè em va agradar força i em fa gràcia veure què us sembla :love:

(espero no crear altes expectatives ara NO US CREEU ALTES EXPECTATIVES ARA! que no deixa de ser el que és, un llibre lleugeret perfecte per llegir a l'estiu i ja està! :***: )

ah i he preferit repetir en comptes de votar un llibre dels que no he llegit perquè just em feien mandra com a la Raqueleta :r) i és que hi ha llibres d'aquest gènere que estan bé i d'altres que bfffffffffffff així que intento ser bastant selectiva (diguem que em fio només de certes autores jeje)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2126
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL estiu'24 - Tres citas con Carter (Beth O'Leary)

EntradaAutor: Anna Maria » dl. gen. 15, 2024 7:38 am

ametista ha escrit:doncs ja tenim llibre >.-<:

faltava jo per votar perquè la veritat és que ja he llegit alguns d'aquests llibres i no em decidia entre votar tots els que no o repetir-ne algun... i al final n'he repetit un i resulta que és el que ha sortit guanyador! :content:

i contenta que hagi sortit perquè em va agradar força i em fa gràcia veure què us sembla :love:

(espero no crear altes expectatives ara NO US CREEU ALTES EXPECTATIVES ARA! que no deixa de ser el que és, un llibre lleugeret perfecte per llegir a l'estiu i ja està! :***: )

ah i he preferit repetir en comptes de votar un llibre dels que no he llegit perquè just em feien mandra com a la Raqueleta :r) i és que hi ha llibres d'aquest gènere que estan bé i d'altres que bfffffffffffff així que intento ser bastant selectiva (diguem que em fio només de certes autores jeje)


Hola!
Entenc perfectament el que vols dir respecte a les espectatives! El llibre guanyador en concret no l'he llegit, però és ben bé cert que aquest tipus de lectura no es pot comparar amb segons què perquè hi té les de pedre. Tot i així, són llibres distrets i si estan ben escrits pots passar una estona ben entretinguda.
De la Beth O'Leary he llegit dos llibres i un tercer que he abandonat. "Rumbo a ti" era massa "dramón juvenil" per a mi i el vaig deixar. "Piso para dos" tot i que té un munt de clixés és divertit i original en una part de l'argument (contradicció neujor:-) ) i "En tus zapatos" de moment és la que m'ha agradat més de l'autora, un 5 estrelles de feel good total.
A veure aquestes cites amb el Carter, com aniran! ;-)
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::