CL maig'20 - Puerto escondido (María Oruña)

Llibres, tallers..

què ens ha semblat?

m'ha encantat!!!
1
14%
m'ha agradat molt
1
14%
m'ha agradat, està bé
5
71%
ni fu ni fa
0
No hi ha cap vot
no m'ha agradat gens
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 7
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL maig'20 - Puerto escondido (María Oruña)

EntradaAutor: ametista » dj. juny 25, 2020 1:00 pm

Raqueleta ha escrit:fins i tot vaig saber que estava bevent el que estava bevent, coi, que acaba de matar a un home amb aquella mateixa infusió, l’enganxeu, sap que l’heu enganxat, sabeu que sap que l’heu enganxat, està bevent una infusió i no sospiteu!?, de veritat!? Quina colla d’investigadors!

és veritat, jo també pensava "NEEEEENS UNA INFUSIÓOOOOOO!!!!!!!!!!! EMPANAAAAAAAAAATS" :-D :-D :-D

Martina20 ha escrit:El recomano, està ben escrit, m’ha agradat la trama i encara que no hi ha grans sorpreses, m’ha enganxat i m’ha fet passar estones entretingudes. Que mes es pot demanar? :-)

al final això és el més important, una història amb cert misteri que et va encuriosint i entretenint >.-<:

...una altra cosa és que a les que acostumem a llegir llibres d'aquest tipus li haguem trobat a faltar una mica més d'algo per acabar d'arrodonir :content: però vaja, que ha estat una bona lectura :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CL maig'20 - Puerto escondido (María Oruña)

EntradaAutor: nienna » dg. juny 28, 2020 7:35 pm

Toc toc, encara es pot entrar a comentar?

ATENCIÓ SPOILERS: LLEGIT FINS AL FINAL

Crec que arribo una mica tard, però es que porto un temps que em costa molt trobar temps per llegir i quan ho faig normalment son coses de la feina que no ajuden a relaxar-se i gaudir de la lectura, malauradament! Vaig començar el llibre al maig però no vaig poder seguir, em va costar enganxar-me i ara que hem estat fora uns dies me l'he emportat i avui l'he acabat.

Em sento molt identificada amb la Martina20, feia temps que no llegia alguna cosa interesant pel sol plaer de la lectura i ha sigut agradable tornar a conectar amb la lectura, i deixar-me portar. He de dir que esperava una mica més, fa un temps vaig llegir la trilogia de la ciutat blanca i em va encantar, per tant tenía l'esperança de que aquest llibre em transportés a aquell mateix món, però no ha sigut així.

La trama familiar em va agradar molt i em va entretenir. Hi havia coses que no m'esperava pas i d'altres que eren molt evidents. Ametista, em va fer gràcia el teu comentari de la infusió!! Estava cantat! A més la manera de prendre's la infusió amb el somriure, vinga home!! es de primer de novela negra :content:

He de dir que quan llegia la carta de la Jana a la seva filla Clara sobre l'assassinat del "señorito" he hagut de tornar enrrere perque com que havia començat el llibre fa 2 mesos pensava que havía llegit jo malament que havia sigut la Jana, però no, en realitat havia sigut la Clara i en el seu diari ho va explicar com si hagués sigut la Jana. :-:) Em va semblar una mica enrevesat, però ententent millor el personatge ja no em sorprés res.

Crec que em quedo amb que vaig passar una estona agradable llegint aquest llibre. Estava aquests dies al camping a Tamarit, i cada dia feiem passejades pels voltants del castell de Tamarit i del castell d'Altafulla i crec que aixó em va ajudar molt a conectar amb el llibre i les descripcions dels "caserios" i dels indrets de platja. que descriu l'autora. Va ser una experiència bonica i em quedo amb això. No crec que sigui el millor llibre d'aquest tipus que he llegit fins ara però he passat una bona estona. Suposo que d'aqui un temps llegiré el segon i el tercer, ja comentaré aquí quan ho faci.

Ara crec que seguiré amb el nou de Joel Dicker que m'acabo de comprar :b-)))
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL maig'20 - Puerto escondido (María Oruña)

EntradaAutor: ametista » dj. jul. 02, 2020 6:55 pm

que bé nienna >.-<: >.-<: >.-<:

veure't per aquí i que hagis gaudit de la lectura :love:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: CL maig'20 - Puerto escondido (María Oruña)

EntradaAutor: Martina20 » dl. jul. 06, 2020 8:13 pm

Siiii, que bé Nienna!!! :p-)

És cert, jo també quan llegia lo de l’infusió estava pensant però quina colla de detectius, que no ho veieu?????

?-) :r)

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::