CL gener'20 - Els fills de la llibertat (Marc Levy)

Llibres, tallers..

què ens ha semblat?

m'ha encantat!!!
0
No hi ha cap vot
m'ha agradat molt
1
33%
m'ha agradat, està bé
2
67%
ni fu ni fa
0
No hi ha cap vot
no m'ha agradat gens
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 3
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

CL gener'20 - Els fills de la llibertat (Marc Levy)

EntradaAutor: ametista » dj. des. 05, 2019 5:27 pm

aquest mes llegirem una de les propostes de l'ametista, que són:

1 vot - Hija de la fortuna - Isabel Allende
Hija de la fortuna es un retrato palpitante de una época marcada por la violencia y la codicia en la cual los protagonistas rescatan el amor, la amistad, la compasión y el valor. Eliza Sommers es una joven chilena que vive en Valparaíso en 1849, el año en que se descubre oro en California. Su amante, Joaquín Andieta, parte hacia el norte decidido a encontrar fortuna y ella se decide a seguirlo. El viaje infernal, escondida en la cala de un velero, y la búsqueda de su amante en una tierra de hombres solos y prostitutas atraídos por la fiebre del oro, transforman a la joven inocente en una mujer fuera de lo común.

0 vots - El noi del pijama de ratlles - John Boyne
Berlín 1942. La guerra no afecta gaire la vida de Bruno, un noi de nou anys que viu en un barri residencial. Però un bon dia arriba a casa i es troba totes les coses empaquetades: el seu pare, membre de l’elit militar, ha rebut un nou destí i es veu obligat a marxar i instal·lar-se amb tota la família en una àrea rural mig deserta i molt depriment. Bruno s’avorreix i passa els dies obsessionat amb una tanca que s’alça davant la finestra de la seva habitació. Fins que no coneix Schmuel, el noi del pijama de ratlles, que viu a l’altra banda del filferro espinós, Bruno ni tan sol no comprèn que ja no és a Alemanya sinó a Polònia. Tampoc no és conscient del que passa a la vida de Schmuel fins que és massa tard per escapar els horrors que es viuen a l’altre costat de la tanca

1 vot - Ramsès: El fill de la llum - Christian Jacq
Quan s'evoca la grandesa de l'antic Egipte, un nom destaca per damunt de qualsevol altre: Ramsès, faraó que va regnar durant més de seixanta anys.
En l'època en què passa aquesta història, Ramsès només tenia catorze anys. El seu pare, Sethi, faraó venerat pel seu poble, va saber convertir el seu imperi en el més poderós del món. Però qui el succeirà? ¿El seu primogènit, Xenar, astut i calculador, o Ramsès, ardent i apassionat?
En secret, Sethi instrueix el segon fill per a la funció suprema. Les proves i les trampes, a vegades mortals, es multipliquen. ¿S'escaparà Ramsès de les intrigues del seu germà? ¿Sabrà escollir entre l'exuberant Iset la Bella i la misteriosa Nefertari? L'adolescent tan sols pot comptar amb uns quants amics: Moisès, el seu condeixeble hebreu, tan fogós com ell; Setáu, l'encantador de serps, Ameni, l'escriba...


1 vot - Chocolat - Joanne Harris
Quan una exòtica estrangera, Vianne Rocher, arriba a un poblet francès (Lansquenet) i obre una botiga de xocolata davant de l’església, el pare Reynaud la veu com un perill directe per a ell i la seva parròquia -especialment perquè la quaresma ha començat- i fa esclatar el conflicte. Amb un llenguatge vivíssim i enlluernador, Joanne Harris ens dibuixa una història en què la sensualitat, el vitalisme i la confrontació de mons diferents esdevenen un nucli enigmàtic seductor i desafiant.

2 vots - Los hijos de la libertad - Marc Levy
En la Francia ocupada por los nazis, dos hermanos adolescentes de origen judío, Raymon y Claude, se unen a la Resistencia en la 35ª brigada de Toulouse. La clandestinidad, el hambre, las ejecuciones y los actos de sabotaje pasarán a formar parte de sus vidas cotidianas, pero también conocerán la solidaridad, la amistad y el amor, además del valor supremo de la libertad. Mientras esperan la llegada de los aliados, Raymond y sus compañeros cruzarán Europa a bordo de un tren de deportados a los campos de concentración.
Una novela conmovedora, basada en la historia real del padre y del tío del autor, que nos ayuda a comprender nuestra historia reciente. Dura a la vez que tierna, emocionante hasta el final, resulta difícil de olvidar


els vots han quedat repartidets, i el llibre guanyador ho ha estat per la mínima :content:

i llegirem:

Imatge

no sé si algú s'animarà a llegir-lo en francès :content: del mateix autor hi ha molts llibres traduits al català però justament aquest no l'he trobat (el tinc en castellà) però tot i així he posat el títol del post en català ||*||

TEMPORITZACIÓ

:-.:·:: 10-01-2020 comentarem la PRIMERA PART

:-.:·:: 20-01-2020 comentarem la SEGONA PART

:-.:·:: 30-01-2020 comentarem la TERCERA PART

i les participants al Club de lectura d'aquest mes serem:

Anna Maria
Vannion
Martina20
Raqueleta
nienna
ametista

qui més s'apunta? :()()::::
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 21, 2020 11:53 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: ametista » dj. des. 05, 2019 5:30 pm

noies, imagino que ja haureu llegit algun o més d'un d'aquests llibres però és que jo els arrossego de fa temps com a pendents i no hi ha manera! :content: i m'he proposat llegir-los aquest any 2020 SÍ o SÍ així que si compartim la lectura d'un d'ells genial :love:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 05, 2019 6:27 pm

Fet!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: Vannion » dj. des. 05, 2019 7:57 pm

Molt bones!
Mai he format part d'un club de lectura , però sóc amant de llegir, i per desgràcia últimament no trobo el moment, així que si puc intentaré seguir-vos el ritme! Aviam si trobo aquests moments d'autocuidado que tant trobo a faltar! :)
Molt xules les propostes! Ja he votat ^^
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 05, 2019 8:29 pm

Vannion ha escrit:Molt bones!
Mai he format part d'un club de lectura , però sóc amant de llegir, i per desgràcia últimament no trobo el moment, així que si puc intentaré seguir-vos el ritme! Aviam si trobo aquests moments d'autocuidado que tant trobo a faltar! :)
Molt xules les propostes! Ja he votat ^^


Benvinguda!
Espero que estiguis a gust entre nosaltres. Fem una lectura mes sí, mes no, ja t'anirem informant! Qualsevol dubte que tinguis, pregunta!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: Martina20 » dg. des. 08, 2019 6:43 pm

Benvinguda Vannion !! Ja veuràs que està molt bé. El club et dona l’oportunitat de llegir gèneres que normalment no llegiries.

Ja he votat pel mes següent. Crec que la meva votació no ha ajudat massa. Jajaja
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: ametista » dg. des. 08, 2019 8:54 pm

:-D :-D estan repartidets els vots! a veure amb els vots que falten :()()::::

Vannion ha escrit:Molt bones!
Mai he format part d'un club de lectura , però sóc amant de llegir, i per desgràcia últimament no trobo el moment, així que si puc intentaré seguir-vos el ritme! Aviam si trobo aquests moments d'autocuidado que tant trobo a faltar! :)
Molt xules les propostes! Ja he votat ^^


benvinguda Vannion! espero que puguis trobar aquests moments i que bé si ho fas compartint algunes lectures amb nosaltres >.-<: >.-<: >.-<:

per cert, aquesta serà la lectura de gener però les altres 5 de l'any 2020 les estem decidint encara, et convido a passar per aquí perquè facis una ullada i també puguis opinar votant què llegirem :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: Raqueleta » dl. des. 09, 2019 1:25 pm

A veure...
"Xocolata" és un dels meus llibres de capçalera, l'he llegit molts cops i no m'importaria repetir.
De Christian Jacq també he llegit molts (m'agrada molt l'antic Egipte) però Ramsès és una saga de llibres, no sé...
"El noi del pijama de ratlles" també el vaig llegir fa temps. Em va agradar però el recordo com que estava sobrevalorat.
Resumint, que voto, però que surti el que surti m'està bé :P
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: ametista » dt. des. 10, 2019 11:35 am

doncs a veure si passa per aquí la Nienna i ja ho tindrem! >.-<:

(jo de moment no voto perquè clar, els vull llegir tots :content: però si la Nienna empata m'hauré de decidir...)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 12, 2019 4:34 pm

Bones,
jo per si a cas ja he demanat els tres llibres, perquè m'han de venir per préstec interbibliotecari i amb les festes pel mig tot es para una mica. Per cert, he descobert que "Chocolat" té una segona part, "zapatos de caramelo", que m'he posat pendent de llegir!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: nienna » dl. des. 16, 2019 1:55 pm

Ja he votat (gràcies per avisar-me ametista)! He triat Hija de la fortuna encara que ja l’havia llegit però en va agradar molt i em venia de gust rellegie-lo. Encara que veig que tenim una altra opció guanyadora ☺️
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: ametista » dl. des. 16, 2019 4:28 pm

gràcies Nienna! >.-<:

doncs sí que tenim una opció guanyadora :pandi:

ara canvio la primera entrada :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL gener'20 - Els fills de la llibertat (Marc Levy)

EntradaAutor: Anna Maria » dl. des. 16, 2019 5:58 pm

>.-<:
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: CL gener'20 - Els fills de la llibertat (Marc Levy)

EntradaAutor: Martina20 » dj. gen. 02, 2020 8:23 pm

Quan tindrem temporització?
Es que ja l’he començat a llegir i és per agafar notes però apuntar fins quin capítol i no fer spoilers :-D
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL gener'20 - Els fills de la llibertat (Marc Levy)

EntradaAutor: ametista » dj. gen. 02, 2020 8:40 pm

ho sentuuuuuuu m'he despistat! xxo.0.o

però vaja, que he vist que el llibre té tres parts, així que ha sigut fàcil (ja està a la primera entrada) :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: ametista » dj. gen. 02, 2020 9:39 pm

Anna Maria ha escrit:Per cert, he descobert que "Chocolat" té una segona part, "zapatos de caramelo", que m'he posat pendent de llegir!

ostres, quan em vaig posar el segon com a Want to Read al Goodreads vaig veure que en total són 4 llibres!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: Anna Maria » dv. gen. 03, 2020 9:54 am

ametista ha escrit:
Anna Maria ha escrit:Per cert, he descobert que "Chocolat" té una segona part, "zapatos de caramelo", que m'he posat pendent de llegir!

ostres, quan em vaig posar el segon com a Want to Read al Goodreads vaig veure que en total són 4 llibres!


Sí, ja m'hi vaig fixar! Ara tinc Chocolat a casa (de quan abans de la votació per no quedar-me sense) i el rellegiré perquè em fa gràcia i després provaré amb aquesta segona part a veure que tal!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: Raqueleta » dv. gen. 03, 2020 1:13 pm

ametista ha escrit:
Anna Maria ha escrit:Per cert, he descobert que "Chocolat" té una segona part, "zapatos de caramelo", que m'he posat pendent de llegir!

ostres, quan em vaig posar el segon com a Want to Read al Goodreads vaig veure que en total són 4 llibres!

Quatre??
Em passes els títols?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 03, 2020 2:13 pm

Raqueleta ha escrit:Quatre??
Em passes els títols?


segons Goodreads:

- Chocolat
- Zapatos de caramelo
- El perfume secreto del melocotón
- The strawberry thief (és del 2019 i potser encara no l'han traduit perquè no ho he trobat enlloc)

el que sí he vist és que l'autora no descartava continuar la saga amb una cinquena part...

au, més llibres a la llista de pendents! :menjadonuts: :r)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL gener'20 - propostes de les lectores

EntradaAutor: Raqueleta » dt. gen. 07, 2020 1:13 pm

ametista ha escrit:
Raqueleta ha escrit:Quatre??
Em passes els títols?


segons Goodreads:

- Chocolat
- Zapatos de caramelo
- El perfume secreto del melocotón
- The strawberry thief (és del 2019 i potser encara no l'han traduit perquè no ho he trobat enlloc)

el que sí he vist és que l'autora no descartava continuar la saga amb una cinquena part...

au, més llibres a la llista de pendents! :menjadonuts: :r)

Gràcies, me'ls apunto!!

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::