CL setembre'19 - Els llops (Francesc Puigpelat)

Llibres, tallers..

què ens ha semblat?

m'ha encantat!!!
0
No hi ha cap vot
m'ha agradat molt
0
No hi ha cap vot
m'ha agradat, està bé
1
100%
ni fu ni fa
0
No hi ha cap vot
no m'ha agradat gens
0
No hi ha cap vot

Vots totals: 1
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5137
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL setembre'19 - Els llops (Francesc Puigpelat)

EntradaAutor: ametista » dg. oct. 06, 2019 8:04 pm

ostresssssss doncs m'ha passat el mes i ni me n'he adonat :-:)

el llibre el vaig començar però com us vaig dir no el prenc al bus per un tema de volum+pes i als vespres aquests dies (bé, pel que es veu no han sigut uns dies sinó un mes, m'ha passat ràpid :content: ) no estic llegint gaire :ufs: així que.... no he avançat :-:)

però eiiii que me'l penso llegir eh??? trigui el temps que trigui! també és veritat que al veure que les altres no el trobàveu i no el llegíeu m'he relaxat (no patia per complir amb els comentaris) i això també ha fet que no l'hagi continuat llegint... :-:) però el tinc a la tauleta de nit i sense cap intenció de tornar-lo a la biblio fins que no me l'hagi acabat! (així que ja el comentaré... quan sigui)

Anna Maria sobre el que dius de que a vegades no és el millor moment per llegir un llibre totalment d'acord, però penso que això no ens ha de condicionar a l'hora de proposar lectures pel club... com diu la Martina la part bona del club és conèixer lectures que potser mai ens hauríem plantejat i que ens les llegim el mes que toca o no ja seria un altre tema :content:

ah ho he mirat i l'edició que tinc dels Llops NO és la que té l'arbre genealògic :ufs: com el podria trobar?
Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de gener llegim:
--- en procés de votació----
T'apuntes?
Anna Maria
:: zebra
Entrades: 1788
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dl. oct. 07, 2019 9:00 am

Bones!
Mireu, en la línia que us deia, he hagut de deixar la biografia de la Maria Estuardo del Zweig perquè el castellà que utilitza al llibre es molt pompós, amb frases llargues i tal; m'agradava el que llegia però avançava molt poquet i m'havia de concentrar molt, i ja feia les dues renovacions de la biblio que el tenia (3 mesos), o sigui que l'he deixat per pendent d'acabar algun dia :-o00m
Pel que fa al que preguntes tu, Ametista, doncs vaig demanar el llibre d'Els llops per préstec interbibliotecari (perquè el que hi ha al poble és el que vaig donar jo i no hi ha l'arbre genealògic) i el que em va arribar hi era.
Ho he buscat a l'Argus, i on veieu les dades del llibre, hi diu "Edició: 2a. reimpr" que suposo que vol dir segona reimpressió. Us poso l'enllaç a la pàgina, no sé si es veurà:
http://elmeuargus.biblioteques.gencat.c ... Zrv09SLTGg

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegirem L'any de la plaga de Marc Pastor. T'apuntes?
Raqueleta
Entrades: 8494
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dl. oct. 07, 2019 9:46 am

Jo llegeixo sobretot al metro i em concentro prou bé, però clar, no és el mateix que estar a casa en silenci a la nit. També l’ebook fa més farragós haver d’anar endavant i enrera consultant qui és qui, pel que en un llibre així va bé l’arbre geneològic (que estigui al llibre o fer-te’l, ma mare de més jove va llegir “Cien años de soledad” i va fer-se un arbre geneològic i el va deixar a dins del llibre, i molts anys després quan el vaig llegir jo em va venir molt bé).
Sí que és cert que hi ha moments per un tipus de lectura o per un altre tipus, però crec que també hi ha certs llibres que mai trobaran el moment en segons quines persones, i no passa res, que hi ha molts llibres per llegir com per obsessionar-nos per algun que se’ns creua.
Com heu dit ja, el Club de Lectura em serveix per llegir llibres que potser no arribaria ni a conéixer i aquest em sembla molt interessant. No voldria que ningú deixi de proposar títols pensant si no ens ha d’agradar un llibre. Quan passi per la biblioteca el buscaré, el tema és que últimament hi anem poc, perquè tant jo com la Clara tenim mooooolts llibres pendents a casa.
ImatgeImatge Imatge
ametista

EntradaAutor: ametista » dt. oct. 08, 2019 1:49 pm

sí, jo també puc llegir al bus sense problema però bé, sempre hi ha el dia que el del davant es posa a parlar "a grito pelao" i segons què llegeixis ja costa més concentrar-se :content:

Anna Maria ha escrit:Ho he buscat a l'Argus, i on veieu les dades del llibre, hi diu "Edició: 2a. reimpr" que suposo que vol dir segona reimpressió. Us poso l'enllaç a la pàgina, no sé si es veurà:
http://elmeuargus.biblioteques.gencat.c ... Zrv09SLTGg

gràcies Anna Maria, ho miro i canviaré el que tinc per aquest!
Imatge
T'apuntes?
ametista

EntradaAutor: ametista » dc. oct. 30, 2019 5:59 pm

ja tinc el llibre! >.-<:
ha costat una mica trobar l'edició amb l'arbre genealògic però finalment ja està! clar que quan l'he anat a buscar ja he agafat el llibre de novembre així que potser aquest haurà d'esperar... : lasito :
però està bé perquè és una edició de butxaca i per tant podré prendre'l a la bossa per llegir al bus! >.-<:
Imatge
T'apuntes?
Anna Maria
Entrades: 1788
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dc. oct. 30, 2019 8:36 pm

:ok: :ok:
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegirem L'any de la plaga de Marc Pastor. T'apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::