Entre lectura i lectura...

Llibres, tallers..
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dc. març 09, 2022 7:14 am

Holaaaaa!
Doncs entre tanta lectura... he agafat un bloqueig lector! No sé si es diu així en català, perquè l'expressió l'he vista en castellà, però en resum és que no tinc ganes de llegir. Zero.
L'any passat ja vaig fer molts llibres pel que estava acostumada (a part del 2020, però no compta perquè hi va haver el confinament) i em vaig fer molts propòsits de lectura que no van funcionar. Aquest any vaig començar sense portar un control clar de res, i com us vaig comentar, em vaig anar apuntant a LC perquè són xulíssimes. Però clar, t'has de llegir la part que toca i tenir temps de llegir els comentaris, si vols participar. A la que t'ho saltes i no mires Telegram el dia que es comenta, després et pots trobar tranquil·lament més de 100 missatges per llegir. I si ho multipliques per les que t'has apuntat... Doncs un desastre. A més, una de les LC que em vaig apuntar és sobre les dones que van participar a la 2a Guerra Mundial. Molt dur, i estava sent un grup molt participatiu, amb molts enllaços.... Res, que em vaig agobiar entre tants compromisos i bla bla. A part, a casa ara tinc una temporada xof: massa rutina, discussions de parella que hi han de ser però depen de com t'enganxen et deixen ko. La rutina, aquella que odiem quan tenim i trobem a faltar quan marxa.
Bé, doncs, vaig deixar de llegir des del dijous a la nit i tot el cap de setmana (em vaig avorrir i tot, no vaig trobar alternatives...). Dilluns ho vaig tornar a intentar, però res. Ahir vaig apagar el llibre electrònic i els llibres en un raconet, faré com si tingués una passa de la panxa que és millor no menjar res però llegint. A veure si ho trobo a faltar i m'avorreixo suficientment com per tornar-hi.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dg. març 13, 2022 3:48 pm

ostres Anna Maria i com va ara el bloqueig? t'han servit els dies de parada o continues sense motivació per agafar un llibre?

suposo que et vas liar massa i quan una cosa que fem el nostre temps d'oci com a entreteniment es converteix en obligació deixa de ser algo lúdic, no ho gaudeixes igual... però t'entenc eh? que jo també a vegades m'he liat amb massa llibres a la vegada, etc però aquí el factor d'agobio extra deuria ser el no poder seguir el ritme dels comentaris quan tocava...

això mai et passarà aquí al Club de Lectura del SP! fem els comentaris quan ens sembla! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

bé, espero que mica en mica recuperis les ganes de llegir... potser t'has de fer un replantejament de tots aquests fronts oberts i triar només els que vulguis/vegis viable seguir? una mica de rebaixar expectatives i sobretot, sobretot, llegir també llibres perquè sí, simplement perquè et venen de gust a tu i només a tu i ja està, sense notes, ni comentaris, ni dates de complir...

ànims i explica'ns com et va! :-()-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dl. març 14, 2022 7:18 am

Bones!
Doncs què va, sense ganes de llegir! Estic fent unes bones vacances! De fet, sempre m'ha fet gràcia quan la gent que normalment no pot llegir diu que per vacances llegeix (i ho fant), perquè jo per vacances no feia vacances de llegir :-D :-D
Doncs aquest cap de setmana com que hi havia moltes activitats a fer no ho he notat gaire, i la setmana passada em va donar per dormir tota la nit seguida que ja tocava. Així que de moment no ho he trobat a faltar molt.
Dimecres passat al matí vaig voler fer una teràpia de xoc anant a unes llibreries de la capital. Vaig sortir amb dos llibres per l'Isaac, que ja és alguna cosa. Dijous a la tarda, en canvi, com que em va sortir un avís de renovar llibres de la biblio, ja els vaig tornar tots perquè no me'n sortissin més, de moment. He xafardejat una mica per Internet i aconsellen deixar totes les lectures que estaves fent, encara que t'estiguessin agradant, per no intentar tornar a llegir amb alguna d'elles i no tenir èxit.
No sóc massa creient per una banda, però és cert que moltes coses passen quan han de passar, encara que no ens vagi bé que així sigui, així doncs, amb tranquil·litat.
És cert, estrés aquí a SP cap ;-)))
Ja us aniré informant!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dj. març 17, 2022 8:19 am

Ostres, quin rotllo, com ho portes?
Jo també crec que és per tants compromisos que vas agafar, que ja no llegies per gust sinó per obligació. Para un temps i quan en tinguis ganes, llegeix el que tu triïs, no cap lectura que "toqui".
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dj. març 17, 2022 2:10 pm

Segueixo igual... Vaig deixar totes les lectures començades, em sembla que això ja ho vaig dir a l'altre post. Aquesta setmana he començat un de la Mònica Gutiérrez, que és gènere feel-good i anteriorment he llegit tres llibres que han estat de bons a boníssims. Doncs porto unes quantes pàgines de l'ebook. Llegeixo poquet i em canso però no em forço perquè seria pitjor. Poc a poc i bona lletra.
És estrany perquè no tinc ganes de llegir però trobo a faltar aquell espai de temps ple de lectura, no sé si m'explico. Preocupacions de rics, vaja, perquè si el problema fos no poder tenir menjar per alimentar-nos a la família seria molt pitjor, però és ben bé estrany. Pel que he vist és molt normal que pugui passar. Això em farà aprendre on em poso, "quien mucho abarca, poco aprieta".
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. maig 17, 2022 7:19 pm

com va Anna Maria? veig pel Goodreads que ja vas llegint alguna coseta...? >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dc. maig 18, 2022 9:15 am

ametista ha escrit:com va Anna Maria? veig pel Goodreads que ja vas llegint alguna coseta...? >.-<:


sí, però no et pensis... Ara he començat una relectura en un grup de la Jane Eyre, la primera tanda bé, ara ja m'he atrassat. Aix, sinyooooooor!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::