Entre lectura i lectura...

Llibres, tallers..
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dl. maig 06, 2019 1:25 pm

Bones!
Del Verdon n'he llegit un, i em va agradar bastant. Què n'escriu de molt seguits? Ho dic perquè quan són els llibres molt seguits hi ha aquest perill que al final es vagin descafeinant, o repetint.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dl. maig 06, 2019 1:31 pm

Anna Maria ha escrit:Bones!
Del Verdon n'he llegit un, i em va agradar bastant. Què n'escriu de molt seguits? Ho dic perquè quan són els llibres molt seguits hi ha aquest perill que al final es vagin descafeinant, o repetint.
Abraçades,
Anna Maria


Tampoc és res exagerat, crec jo. Un llibre per any no em sembla molt i al 2013, 2016 i 2017 no va publicar res.
A mi el cinquè sí em va agradar. Aquest últim no és que em desagradi, però no m'enganxa tant.

Sé lo que estás pensando (2010)
No abras los ojos (2011)
Deja en paz al diablo (2012)
No confíes en Peter Pan (2014)
Controlaré tus sueños (2015)
Arderás en la tormenta (2018)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. juny 04, 2019 1:53 pm

doncs ja he acabat el llibre del John Verdon i al final ja em va enganxar més (potser és el principi que fa com a més mandra?) tot i així, no m'ha enganxat tant com els primers.. potser perquè als primers la trama em va semblar més original i ara ja no és tan la novetat... el que no deixa de sorprendre'm és com el protagonista ha d'anar a parlar amb algú i au, agafa el cotxe i tres hores de viatge, com si res! es passa el dia fent quilòmetres :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dt. juny 04, 2019 2:05 pm

ametista ha escrit:doncs ja he acabat el llibre del John Verdon i al final ja em va enganxar més (potser és el principi que fa com a més mandra?) tot i així, no m'ha enganxat tant com els primers.. potser perquè als primers la trama em va semblar més original i ara ja no és tan la novetat... el que no deixa de sorprendre'm és com el protagonista ha d'anar a parlar amb algú i au, agafa el cotxe i tres hores de viatge, com si res! es passa el dia fent quilòmetres :content:


Tal qual, conforme avançava m'anava interessant més però en absolut tant com els altres. Jo no crec que sigui perquè no és novetat, perquè totes les trames són molt diferents entre elles, simplement aquesta és més fluixa...
I això dels trajectes de cotxe jo també ho vaig pensar! Deu ser que allà les extensions són tan grans que ho veuen normal, no sé, però jo no agafaria el cotxe per anar a Valencia a tenir una entrevista amb algú, així pim pam, com si res.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dl. oct. 07, 2019 9:07 am

Bones,
doncs aquí us vull comentar que m'he apuntat a un altre grup online, del Goodreads. Es diu "El club de la pecera", és un grup privat però jo suposo que és perquè la moderadora vol veure que no siguem spam o poca-soltes perquè al dia següent ja m'havia acceptat. La moderadora és "la pecera de Raquel", que també té un canal a Youtube on parla dels llibres que llegeix. Pel que he vist, és un grup de lectura nou al Goodreads perquè es veu que ella en feia a través del facebook i altres xarxes i li van demanar que en creés un aquí. En principi, les lectures les triarà ella perquè es basarà en el que ha de llegir ella (reptes i similars d'altres pàgines) però em sembla que té intenció d'obrir enquesta per algun mes. Ara a l'octubre està preparat per llegir novel·les de Jane Austen. Jo m'he apuntat a dues que no he llegit jo però que aquí a SP ja s'havien llegit, és a dir, no m'he apuntat a Mansfield Road perquè és la que ens queda aguí, sinó que m'he apuntat a "Persusasió" i "l'abadia de Northanger". Ja us explicaré que tal.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. oct. 08, 2019 1:15 pm

ostres molt bé Anna Maria! >.-<:
ja ens aniràs explicant >.-<: i de fet, si justament llegeixes lectures que ja havíem fet al SP quan tu encara no hi participaves... els comentaràs aquí al seu post corresponent també, oi?????? :content: (pots fer copiar i enganxar del que comentis al goodreads :r) )

justament l'altre dia pensava que teníem aquest post paradet, clar, com que ja ens anem veient al goodreads :love: jo ara estic molt ficada amb el tema de llegir en anglès i de fet m'estic plantejant de no deixar-ho de moment, vull dir... la idea és poder fer com fins ara que llegia en català/castellà (segons llengua de l'autor i les traduccions segons com vingués) doncs fer el mateix i llegir en català/castellà/anglès (segons llengua de l'autor) però això implica anar alternant llengües i de moment en anglès no vull parar per no perdre el ritme, així que suposo que durant un temps llegiré dos llibres simultanis always (un en anglès i un altre en català o castellà) a veure com ho porto!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dt. oct. 08, 2019 3:52 pm

ametista ha escrit:ostres molt bé Anna Maria! >.-<:
ja ens aniràs explicant >.-<: i de fet, si justament llegeixes lectures que ja havíem fet al SP quan tu encara no hi participaves... els comentaràs aquí al seu post corresponent també, oi?????? :content: (pots fer copiar i enganxar del que comentis al goodreads :r) )

justament l'altre dia pensava que teníem aquest post paradet, clar, com que ja ens anem veient al goodreads :love: jo ara estic molt ficada amb el tema de llegir en anglès i de fet m'estic plantejant de no deixar-ho de moment, vull dir... la idea és poder fer com fins ara que llegia en català/castellà (segons llengua de l'autor i les traduccions segons com vingués) doncs fer el mateix i llegir en català/castellà/anglès (segons llengua de l'autor) però això implica anar alternant llengües i de moment en anglès no vull parar per no perdre el ritme, així que suposo que durant un temps llegiré dos llibres simultanis always (un en anglès i un altre en català o castellà) a veure com ho porto!


Bravo per tu, molt bé. De fet, si ja estaves acostumada a llegir més d'un llibre a la vegada jo crec que ho pots fer perfectament, i com més llegeixis en anglès millor :ok:
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dc. gen. 01, 2020 11:22 am

Bones!
A l'octubre us vaig comentar que m'havia apuntat a un altre club de lectura online, a Goodreads. Ara us explico una miqueta, per si us fa gràcia, teniu temps i/o teniu ganes de formar-ne part. És un grup de lectura que es diu "El club de lectura de la pecera". És un grup de lectura que quan hi cliques hi diu que és privat, però jo vaig demanar d'entrar-hi i al dia següent ja se m'havia acceptat. La moderadora és un perfil que es diu "La pecera de Raquel", que a més d'estar al Goodreads és booktuber (com el youtuber però parlant de llibres). Es fan grups de lectura de llibres tot l'any, en alguns casos és per votació però moltes vegades (hi ella ja ho diu) proposa ella perquè està apuntada al reptes lectors que vol complir. Això en un principi, acostumada a què aquí ho votem, em va grinyolar una mica (perquè al grup de lectura presencial ja tinc una moderadora que tria sempre ella el que llegim), però primera que no és obligat participar (i tampoc podria, se'n fan molts, no tots alhora però sí tots seguits) i segona que fa propostes bastant variades. Poso l'enllaç on explica l'organització del club:

També em feia gràcia comentar-vos-ho perquè ara al gener comença un repte anomenat "el reto del 20". Com que és el 2020, ella proposa llegir 10 llibres amb temàtiques relacionades amb el 20. També uns passo l'enllaç perquè ho vegeu (aquí explica altres reptes, entre els quals aquest).

Per cert, dir-vos que això dels booktubers és tot un món, n'hi ha molts. N'hi ha un altre que es diu "Trotalibros" que és un noi que viu a Andorra que fa unes ressenyes de llibres súpersimpàtiques. Us l'enllaço:

Apa, ja m'he quedat a gust, jajajajajjaj
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dj. gen. 02, 2020 9:17 am

Gràcies per la informació.
Jo de moment ho deixo estar perquè ja no puc llegir tant com fa uns anys (quan era soltera i sense fills, bàsicament) i vull també poder escollir jo certes lectures, si participo a dos clubs de lectura segurament descobriré molts llibres que d'altra manera no hagués descobert però la meva llista pròpia de pendents no s'aniria reduint mai... Però qui sap si més endavant pot ser una opció...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dj. gen. 02, 2020 2:09 pm

Raqueleta ha escrit:Gràcies per la informació.
Jo de moment ho deixo estar perquè ja no puc llegir tant com fa uns anys (quan era soltera i sense fills, bàsicament) i vull també poder escollir jo certes lectures, si participo a dos clubs de lectura segurament descobriré molts llibres que d'altra manera no hagués descobert però la meva llista pròpia de pendents no s'aniria reduint mai... Però qui sap si més endavant pot ser una opció...


Reduir llista de pendents? Ui... ;-)))
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Martina20 » dj. gen. 02, 2020 8:15 pm

Bones!
Doncs Anna Maria, després de llegir-te i mirar el Youtube, m’has engrescat i he demanat d’unir-me al grup :-).
Merci per la info!!!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dj. gen. 02, 2020 9:08 pm

ostres a mi em passa com a la Raqueleta, que vull reduir llista de pendents propis (o més aviat, no augmentar-la encara més :content: ) però estaré atenta al que aneu llegint a través del goodreads i també aniré xafardejant els canals de booktubers, que per cert, m'ha fet gràcia que quan he mirat el del Trotalibros he vist que just acaba d'obrir un altre canal en català que es diu Entrelletres >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dj. gen. 02, 2020 9:21 pm

Gràcies a les tres per les vostres respostes!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dv. gen. 03, 2020 9:50 am

Martina20 ha escrit:Bones!
Doncs Anna Maria, després de llegir-te i mirar el Youtube, m’has engrescat i he demanat d’unir-me al grup :-).
Merci per la info!!!!


Doncs espero que t'obrin línea aviat! :ok:
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. abr. 07, 2020 6:15 pm

noies com esteu? com van aquests dies? aprofiteu per llegir o no podeu?

jo vaig fent, ja vaig dir al post de març que em costava posar-m'hi sobretot perquè quan tinc una estona llegeixo notícies i em passa l'estona volant... però bé, he de fer per llegir més (ficció) per poder desconnectar una mica, que sinó...

espero que estigueu totes bé!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dt. abr. 07, 2020 8:05 pm

Bones,
doncs anem fent, hi ha ratets de tot.
Pel que fa a llegir, doncs ja sabeu que jo amb la tecnologia i els llibres sóc analògica, i m'agrada més llegir els llibres en físic. De la biblio, encara en tinc un de començat (el de Christian Jacq de Ramsès 2a part) i un altre bastant llarguet per començar (Jo confesso del Cabré), i els vaig dosificant. Si els acabo faré relectura dels llibres que tinc a casa.
Per altra banda, no tinc llibre electrònic però estic llegint dos llibres per l'E-Biblio, un que no m'està agradant gaire però forma part d'un repte lector i l'altre de literatura eròtica que m'està agradant bastant. Em costa concentrar-me per haver de llegir a la pantalla de l'ordinador (encara que el puc portar fins al sofà perquè és portàtil) i per la situació que tenim, però intento fer l'esforç per desconnectar. El que no em concentro gens és per posar-me a fer anglès, la profe ens va passar a tots els que tenim el mateix nivell una web on poder fer exercicis però no hi ha manera, amb el que m'agradava ara fer deures d'anglès!
Bé, ja veurem com evoluciona tot, quan sortim d'aquesta, no serem els mateixos que érem, i veurem com anem reaccionant i evolucionant.
I vosaltres, com esteu?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dc. abr. 08, 2020 8:30 pm

Anna Maria ha escrit:Em costa concentrar-me per haver de llegir a la pantalla de l'ordinador

ostres, és que llegir al portàtil no acaba de semblar que llegeixes un llibre, no?
ja entenc que t'agradi més llegir llibres físics, tot són gustos i està clar que l'experiència no és la mateixa en un llibre electrònic (a mi m'agrada de les dues maneres, però evidentment el físic sempre té el seu encant) però com a recurs quan no tens/trobes un llibre físic (o ara que no pots anar a la biblioteca) doncs està bé també per poder seguir llegint... llàstima que al e-Biblio hi falten molts molts llibres, suposo que amb el temps aniran ampliant catàleg (de fet s'hi poden fer suggeriments perquè afegeixin llibres que t'interessen) Això sí, te'l pots instal·lar al mòbil o a la tablet i és més pràctic per llegir que al portàtil :ok:

sobre les lectures, sempre en tens més d'una de començada a la vegada? jo a vegades ho he fet però acabo agafant embranzida amb un i aparcant la resta així que al final és com llegir-ne només un, potser els començo a la vegada per "ànsies"? :r)

ara estic amb la cinquena part d'Outlander (saga de ficció històrica) i després tornaré agafar algun llibre en anglès, que no vull deixar-ho! sobre les classes d'anglès, en segueixo fent perquè a l'acadèmia que vaig van passar a fer les classes online i és veritat que el dia que toca em fa moooooooolta mandra, suposo que una mica per això de la concentració, que costa... però bé, un cop t'hi poses fas i també va bé per desconnectar (i parlar amb gent! :content: )

bé, ànims Anna Maria i a veure com evoluciona tot!

i la resta com esteu?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dc. abr. 08, 2020 8:37 pm

per cert, el llibre pel mes de maig sí que hi és a l'e-Biblio però no està disponible, una de les reserves és teves? :content:
jo tenia intenció d'agafar-lo físic a la biblioteca però veient el panorama el llegiré electrònic, si no el tenies reservat o triga molt en estar disponible m'ho dius i te'l passo :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dc. abr. 08, 2020 9:07 pm

ametista ha escrit:per cert, el llibre pel mes de maig sí que hi és a l'e-Biblio però no està disponible, una de les reserves és teves? :content:
jo tenia intenció d'agafar-lo físic a la biblioteca però veient el panorama el llegiré electrònic, si no el tenies reservat o triga molt en estar disponible m'ho dius i te'l passo :ok:


Sí, una de les reserves és la meva! No sé si me'n puc refiar, però diu que aproximadament hi ha uns 20 dies que hagi d'esperar a poder-lo llegir, així que serà més o menys acabant abril i ja pel maig. M'apunto el teu oferiment de passar-me'l, ja et diré, gràcies! :-()-)
Pel que fa al que deies a l'altre post de tenir més d'un llibre començat, doncs em va a èpoques, però sí, m'agrada tenir-ne més d'un i de diferent tipologia per anar combinant depenent de l'humor que tingui, però és cert que si m'agrada molt un d'ells no paro fins que l'acabo :ok:

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dj. abr. 09, 2020 10:21 am

Hola, per casa estem tots sans i la resta de família també, així que estem contents, malgrat tot. Espero que vosaltres i les vostres famílies també estigueu bé.
Jo intento llegir una mica cada dia però costa trobar el moment, abans llegia sobretot al metro i clar, ara no l'agafo... Per contra, puc esmorzar més tranquil·la que abans i llegeixo mentre esmorzo. I quan plego de treballar, sobre les 16.15h recullo la cuina i em prenc un cafè llegint. Normalment això és tot el que llegeixo cada dia però ja és...
Estem els dos teletreballant, el que vol dir que els nens estan sols gran part del dia, pel que quan pleguem estem amb ells, fem jocs o el que sigui, i clar, no és com per posar-se a llegir...

El llibre de març fa mil anys que el vaig acabar però encara no he trobat el moment de comentar-lo, en fi, res de nou...

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::