Entre lectura i lectura...

Llibres, tallers..
Anna Maria
:: zebra
Ubicació: Lleida
Entrades: 1770
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

Re: Entre lectura i lectura...

dl. maig 06, 2019 1:25 pm

Bones!
Del Verdon n'he llegit un, i em va agradar bastant. Què n'escriu de molt seguits? Ho dic perquè quan són els llibres molt seguits hi ha aquest perill que al final es vagin descafeinant, o repetint.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegirem L'any de la plaga de Marc Pastor. T'apuntes?
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8489
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

dl. maig 06, 2019 1:31 pm

Anna Maria ha escrit:Bones!
Del Verdon n'he llegit un, i em va agradar bastant. Què n'escriu de molt seguits? Ho dic perquè quan són els llibres molt seguits hi ha aquest perill que al final es vagin descafeinant, o repetint.
Abraçades,
Anna Maria

Tampoc és res exagerat, crec jo. Un llibre per any no em sembla molt i al 2013, 2016 i 2017 no va publicar res.
A mi el cinquè sí em va agradar. Aquest últim no és que em desagradi, però no m'enganxa tant.

Sé lo que estás pensando (2010)
No abras los ojos (2011)
Deja en paz al diablo (2012)
No confíes en Peter Pan (2014)
Controlaré tus sueños (2015)
Arderás en la tormenta (2018)
ImatgeImatge Imatge

Imatge
ametista
Entrades: 5126
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

dt. juny 04, 2019 1:53 pm

doncs ja he acabat el llibre del John Verdon i al final ja em va enganxar més (potser és el principi que fa com a més mandra?) tot i així, no m'ha enganxat tant com els primers.. potser perquè als primers la trama em va semblar més original i ara ja no és tan la novetat... el que no deixa de sorprendre'm és com el protagonista ha d'anar a parlar amb algú i au, agafa el cotxe i tres hores de viatge, com si res! es passa el dia fent quilòmetres :content:
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de novembre llegim:
L'any de la plaga, de Marc Pastor
T'apuntes?
Raqueleta
Entrades: 8489
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

dt. juny 04, 2019 2:05 pm

ametista ha escrit:doncs ja he acabat el llibre del John Verdon i al final ja em va enganxar més (potser és el principi que fa com a més mandra?) tot i així, no m'ha enganxat tant com els primers.. potser perquè als primers la trama em va semblar més original i ara ja no és tan la novetat... el que no deixa de sorprendre'm és com el protagonista ha d'anar a parlar amb algú i au, agafa el cotxe i tres hores de viatge, com si res! es passa el dia fent quilòmetres :content:

Tal qual, conforme avançava m'anava interessant més però en absolut tant com els altres. Jo no crec que sigui perquè no és novetat, perquè totes les trames són molt diferents entre elles, simplement aquesta és més fluixa...
I això dels trajectes de cotxe jo també ho vaig pensar! Deu ser que allà les extensions són tan grans que ho veuen normal, no sé, però jo no agafaria el cotxe per anar a Valencia a tenir una entrevista amb algú, així pim pam, com si res.
ImatgeImatge Imatge

Imatge
Anna Maria

dl. oct. 07, 2019 9:07 am

Bones,
doncs aquí us vull comentar que m'he apuntat a un altre grup online, del Goodreads. Es diu "El club de la pecera", és un grup privat però jo suposo que és perquè la moderadora vol veure que no siguem spam o poca-soltes perquè al dia següent ja m'havia acceptat. La moderadora és "la pecera de Raquel", que també té un canal a Youtube on parla dels llibres que llegeix. Pel que he vist, és un grup de lectura nou al Goodreads perquè es veu que ella en feia a través del facebook i altres xarxes i li van demanar que en creés un aquí. En principi, les lectures les triarà ella perquè es basarà en el que ha de llegir ella (reptes i similars d'altres pàgines) però em sembla que té intenció d'obrir enquesta per algun mes. Ara a l'octubre està preparat per llegir novel·les de Jane Austen. Jo m'he apuntat a dues que no he llegit jo però que aquí a SP ja s'havien llegit, és a dir, no m'he apuntat a Mansfield Road perquè és la que ens queda aguí, sinó que m'he apuntat a "Persusasió" i "l'abadia de Northanger". Ja us explicaré que tal.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegirem L'any de la plaga de Marc Pastor. T'apuntes?
ametista
Entrades: 5126
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

dt. oct. 08, 2019 1:15 pm

ostres molt bé Anna Maria! >.-<:
ja ens aniràs explicant >.-<: i de fet, si justament llegeixes lectures que ja havíem fet al SP quan tu encara no hi participaves... els comentaràs aquí al seu post corresponent també, oi?????? :content: (pots fer copiar i enganxar del que comentis al goodreads :r) )

justament l'altre dia pensava que teníem aquest post paradet, clar, com que ja ens anem veient al goodreads :love: jo ara estic molt ficada amb el tema de llegir en anglès i de fet m'estic plantejant de no deixar-ho de moment, vull dir... la idea és poder fer com fins ara que llegia en català/castellà (segons llengua de l'autor i les traduccions segons com vingués) doncs fer el mateix i llegir en català/castellà/anglès (segons llengua de l'autor) però això implica anar alternant llengües i de moment en anglès no vull parar per no perdre el ritme, així que suposo que durant un temps llegiré dos llibres simultanis always (un en anglès i un altre en català o castellà) a veure com ho porto!
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de novembre llegim:
L'any de la plaga, de Marc Pastor
T'apuntes?
Anna Maria

dt. oct. 08, 2019 3:52 pm

ametista ha escrit:ostres molt bé Anna Maria! >.-<:
ja ens aniràs explicant >.-<: i de fet, si justament llegeixes lectures que ja havíem fet al SP quan tu encara no hi participaves... els comentaràs aquí al seu post corresponent també, oi?????? :content: (pots fer copiar i enganxar del que comentis al goodreads :r) )

justament l'altre dia pensava que teníem aquest post paradet, clar, com que ja ens anem veient al goodreads :love: jo ara estic molt ficada amb el tema de llegir en anglès i de fet m'estic plantejant de no deixar-ho de moment, vull dir... la idea és poder fer com fins ara que llegia en català/castellà (segons llengua de l'autor i les traduccions segons com vingués) doncs fer el mateix i llegir en català/castellà/anglès (segons llengua de l'autor) però això implica anar alternant llengües i de moment en anglès no vull parar per no perdre el ritme, així que suposo que durant un temps llegiré dos llibres simultanis always (un en anglès i un altre en català o castellà) a veure com ho porto!

Bravo per tu, molt bé. De fet, si ja estaves acostumada a llegir més d'un llibre a la vegada jo crec que ho pots fer perfectament, i com més llegeixis en anglès millor :ok:
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Club de Lectura”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::