CL setembre'12 - Enquesta

Llibres, tallers..

Què llegim al setembre?

Recetas y confidencias - Ann Pearlman
0
No hi ha cap vot
Caperucita en Manhattan - Carmen Martín Gaite
4
36%
El secreto del ruiseñor - Victoria Holt
0
No hi ha cap vot
La traductora - Empar Moliner
5
45%
El presoner del cel - Carlos Ruiz Zafón
2
18%
 
Vots totals: 11
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: ametista » dv. set. 07, 2012 9:14 am

nienna ha escrit:Llavors aquest post serà el d'octubre, i farem un de nou per setembre?


mmm, he estat pensant i crec que no caldria (ahir ho vaig dir pensant en què la Momo no hagués de repetir l'enquesta al post d'octubre però com que ja està votada i decidida doncs no cal, l'esborra d'aquí i el post d'octubre ja el pot obrir directament amb la lectura que toca....no Momo? què et sembla?)

o sigui que aquest post pot continuar sent el de setembre i seguim comentant!!

sobre les ombres de grey aquestes.....a mi em va estranyar tanta fama tanta fama i que només en sentia a parlar a persones que no són súper lectores...no sé si m'explico...aquí mateix al SP sí que s'ha obert un post específic però ningú l'ha recomanat al post de llibres i ni que sigui un post que últimament està força paradet penso que les persones que hi participen si mai tenen una recomanació súper fabulosa i amb tanta refama ho comentarien, no?... però no se n'ha dit res...i ara entenc per què, clar, perquè no n'hi ha per tant!!

del que sí se'n parla força al post de llibres és del Haruki Murakami i tinc mooolta curiositat per llegir-ne alguna cosa! així que nienna, guai que en proposis un quan et toqui!

....ara que parlo del post de llibres.....fa temps que penso que des del club de lectura hi podríem recomanar els llibres que ens han agradat molt a totes o fins i tot encantat :content: així els afegim a la llista de recomanacions, no? què us sembla? va, com si no tingués prou feina aquest més de setembre repassaré les votacions que hem anat fent, us comento i decidim quins llibres recomanem?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Momo » dv. set. 07, 2012 9:23 am

Hola noies!
em sembla molt bé el que proposa l'Ametista. A veure si ens posem al dia de tot i comencem. :ok:
Si puc, aquest cap de setmana obriré els posts per anar fent les votacions dels propers mesos. Llavors, deixem el de l'Empar Moliner per octubre(i setembre) i obro votacions per novembre i desembre, oi? Faig Gener ja?

Nienna, jo tampoc el tinc en format digital. M'estic tornant boja per trobar-lo... gràtis, es clar. ;-) Pagant, a la casa del libro el venen en format digital. :ok:

Raqueleta, ja em diràs que tal aquest llibre. El tinc a la llista de pendents, així que avisa si fas spoilers!!! :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: ametista » dv. set. 07, 2012 12:03 pm

noies jo tampoc trobo el llibre de l'Empar Moliner i a la biblioteca no el tornen fins el 18 de setembre així que em toca esperar :-:)

Momo sí, pots obrir els posts d'octubre, novembre i desembre :ok: el de gener no sé si cal, com tu vulguis!

jo aquest setembre em proposo acabar Momo (em falta poquet!) i si tinc temps abans de començar el llibre d'octubre (que no sé si és gaire llarg) potser en llegeixo un que tinc pendent del Marc Levy, coneixeu aquest autor?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Lalona » dv. set. 07, 2012 12:51 pm

Raqueleta ha escrit:Lalona, el de Grey no em crida gens, la veritat, dubto que m'agradés, digueu-me "mojigata" si voleu però no tinc cap ganes de llegir una novel.la que pràcticament només parla de sexe i a sobre, sexe dur, pervers... Passsssssssso. I la Mary Higgins Clark ja et vaig comentar que és molt fluixa, un llibre seu encara es deixa llegir però a la que has llegit dos o tres veus que tots són iguals i segueixen el mateix patró (si vols el comentem per privat, ja veuràs com és cert, el llibre que t'hagis llegit, sigui quin sigui, segur que segueix aquell esquema).


Raqueleta jo sóc MOLT mojigata, i et ben asseguro que lo del sexe no n'hi ha per tant, és súper pastel el llibre, i a mida que avances cada vegada més. Tot i així, no t'animo a llegir-lo, ja et conec prou com per saber que no t'agradaria, però no pel sexe sinó per tota la resta, té zero gràcia literària i la trama és fluixíssima. Ara si mai te'l llegeixes també sé que ens farem un bon tip de riure rajant dels personatges!! :-)

Quin riure això que dius de comentar un llibre de la Mary Higgins a cegues!! haha! Es veu que he ensopegat amb el pitjor, tinc unes amigues que els hi agraden i m'han dit que és el més fluix, és un d'una dissenyadora que li desapareix el fill.

Ben bé aquí al SP hi ha posts per tot eh, he de buscar aquest del Grey aviam si hi ha alguna criticona com jo.

Noies a mi tot el que dieu em sembla bé, endavant!
Lalona l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 07, 2012 9:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Raqueleta » dv. set. 07, 2012 12:57 pm

Lalona ha escrit:Raqueleta jo sóc MOLT mojigata, i et ben asseguro que lo del sexe no n'hi ha per tant, és súper pastel el llibre, i a mida que avances cada vegada més. Tot i així, no t'animo a llegir-lo, ja et conec prou com per saber que no t'agradaria, però no pel sexe sinó per tota la resta, té zero gràcia literària i la trama és fluixíssima. Ara si mai te'l llegeixes també sé que ens farem un bon tip de riure rajant dels personatges!! :-)

Doncs mira, ara m'han vingut més ganes de llegir-lo! Perquè diem molt de "El club de los viernes" però recordo aquella lectura més que potser d'altres, va ser un mes molt divertit, la lectura una merda però vam riure molt!! :-D
Ara t'envio un privat, a veure si encerto l'esquema de la Mary Higgins, la trama no perquè la disfressa com pot però l'esquema ja és una altra cosa...
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Lalona » dv. set. 07, 2012 1:23 pm

Nenes ja m'he llegit el privat de la Raqueleta analitzant el llibre a cegues: L'HA CLAVAT! Quina crack! >.-<:

Raqueleta amb algunes amigues mamis del mes del meu fill, vam fer un club de lectura del Grey per whatsapp aquest estiu i ens hem fet un fart de riure criticant. Jo la veritat és que amb la lectura del club de los viernes m'ho vaig passar pipa rajant!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Raqueleta » dv. set. 07, 2012 1:25 pm

Lalona ha escrit:Nenes ja m'he llegit el privat de la Raqueleta analitzant el llibre a cegues: L'HA CLAVAT! Quina crack! >.-<:

Raqueleta amb algunes amigues mamis del mes del meu fill, vam fer un club de lectura del Grey per whatsapp aquest estiu i ens hem fet un fart de riure criticant. Jo la veritat és que amb la lectura del club de los viernes m'ho vaig passar pipa rajant!

Juas juas juas, no és mèrit meu, és des-mèrit de la Higgins Clark! <:-)

I això de comentar un llibre per whatsapp, sobretot si és per a riure, ja em sembla la bomba, qui s'anima? Arriben les noves tecnologies al Club de Lectura!! :-D
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Lalona » dv. set. 07, 2012 9:17 pm

Raqueleta ha escrit:Juas juas juas, no és mèrit meu, és des-mèrit de la Higgins Clark! <:-)

I això de comentar un llibre per whatsapp, sobretot si és per a riure, ja em sembla la bomba, qui s'anima? Arriben les noves tecnologies al Club de Lectura!! :-D


És molt divertit, sobretot si hi ha suquillu per criticar!!! >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: ametista » ds. set. 08, 2012 5:36 pm

:-D :-D comentant el llibre per whatsapp??? que bo!

a veure si haurem de proposar de llegir aquest de les ombres de grey al club de lectura per poder-nos fer un fart de riure rajant!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Momo » ds. set. 08, 2012 7:14 pm

Jajaja pel wasssssa! Es pot fer missatges a grups? Perdoneu, pero l'he fet servir més aviat poc...
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: nienna » ds. set. 08, 2012 9:15 pm

Jajajajaja, que bó lo del whatsapp :content: Nosaltres el vam servir en grup les mamis del cole per no adormir-nos en la reunió de benvinguda mentre el jefe d'estudis parlava del mateix 6 vegades.... no sé com no li van explotar les orelles :content: :love:
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Lalona » ds. set. 08, 2012 10:00 pm

que gamberres Nienna!

Sí Momo es poden fer grup de fins a 20 persones! nena que no estàs a la ondaaaa! neujor:-)
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Momo » dg. set. 09, 2012 11:51 am

Jajaja No ho estic, no...
Deu fer un mes que el vaig instal·lar i només el faig servir per parlar amb la meva germana i algú més. Ja m'hi posareu vosaltres a la onda ;)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: ametista » dj. set. 27, 2012 11:10 pm

noies, com va el mes de setembre?

jo us vaig dir que quan acabés Momo tenia pendent llegir un llibre del Marc Levy però al final m'he liat a llegir el del Carlos González sobre les vacunes, el vaig agafar de la biblio per consultar una cosa puntual però no sé què té aquest home que és tan amè de llegir que t'hi enganxes i au, ara estic descobrint com es van inventar les vacunes :r)

segueixo a la busca i captura del llibre d'octubre però no hi ha manera, vosaltres ja el teniu?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: nienna » dv. set. 28, 2012 8:59 am

Jo tampoc el tinc. Algú l'ha trobat en format ebook?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Raqueleta » dv. set. 28, 2012 9:05 am

nienna ha escrit:Jo tampoc el tinc. Algú l'ha trobat en format ebook?

Gràcies!

Jo tampoc el tinc així que si algú el troba que m'avisi!
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: nienna » dv. set. 28, 2012 9:38 am

Ho acabo de trobar a una biblioteca del costat de la feina. A l'hora de dinar baixo i l'agafo. Està a moltes biblioteques de Barcelona, però està agafat fins finals d'octubre. A veure si no me l'agafen abans :camio:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: ametista » dv. set. 28, 2012 10:14 am

així totes estem tenint problemes per trobar-lo? jo he passat fa una estona per la biblioteca i no el tenien, me l'han demanat i és possible que trigui entre 15 i 20 dies i a sobre m'han dit que tampoc era segur que ens el fessin arribar (hi ha llibres que segons el criteri de la pròpia biblioteca entren en interpréstec o no) :-:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Raqueleta » dv. set. 28, 2012 10:21 am

Si ha de ser tan complicat potser podríem passar a llegir el que va quedar segon en la votació (que ara mateix no sé ni quin és)... Què us semblaria? ?-)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: ametista » dv. set. 28, 2012 10:28 am

a mi em semblaria bé Raqueleta, segons l'enquesta el segon és "Caperucita en Manhattan" :ok:
(doncs em semblaria doblement bé, que és el que jo vaig votar :content: )
i el de la col·laboradora el podem deixar per un altre mes si totes l'aconseguim...perquè no sé vosaltres però curiositat ja tinc o-o:)

ah per cert, mentre feia cua a la biblioteca llegia uns panels informatius que han posat sobre la Simone de Beauvoir i he pensat que potser seria interessant de llegir-la al club de lectura (ara aniré a posar la proposta) i ha sigut bo perquè un home argentí que s'esperava darrere meu m'ha dit que em recomanava molt llegir-la, que ell ara mateix s'estava llegint "La dona trencada" i que l'estava fent pensar molt, que tots els homes se l'haurien de llegir :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::