Dubte entre dos noms!

Novetats, notícies, normes del forum...
Bmm
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. jul. 12, 2023 9:40 pm

Dubte entre dos noms!

EntradaAutor: Bmm » dv. jul. 14, 2023 2:51 pm

Hola nois/es!

La meva parella i jo estem escollint nom, i estem entre Aran o Aleix. Els dos ens agraden molt, que opineu?

Ja sabem que es una pregunta molt personal, pero potser alguna sugerencia ens acaba d'aclarir...gràcies.
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: Dubte entre dos noms!

EntradaAutor: Maybe » dg. jul. 16, 2023 8:43 pm

A mi personalment m'agrada més Aleix, però Aran també és molt maco!
Bmm
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. jul. 12, 2023 9:40 pm

Re: Dubte entre dos noms!

EntradaAutor: Bmm » dg. jul. 16, 2023 9:07 pm

Gràcies per contestar! Els dos son molt bonica

Salutacions
Bmm
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. jul. 12, 2023 9:40 pm

Re: Dubte entre dos noms!

EntradaAutor: Bmm » dg. jul. 16, 2023 9:08 pm

Bonics! Perdó
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: Dubte entre dos noms!

EntradaAutor: Tànit » dc. jul. 19, 2023 12:06 pm

Uf que dificil triar el nom dels fills!!! i que fàcil es des de fora!!!quan m'han dit la majoria de noms dels fills delsmeus amics no me n'ha agradat mai cap i sé qeu el del meu fill quan el vam dir tp va agradar.

Dit això he de dir que un cop li veus la careta al bebé i li dius el nom per primer cop , ja està ja és seu i cap altre nom li quedaria bé., i aquell nom deixa de ser tant "lleig" i comença a ser un nom la mar de maco,.. m'ha passatmoltes vegades.

Dit això, no se si cap dels dos noms té algun significat especial per a vosaltres o no, però crec que això també es important.


M'agrada molt Aran per que sona catala, no té traduccio, costa fer Motes" carinyosos com Aranet o Araniti ni escurçarlo (a? ar? ara?). èr mi la part negativa es que ara mateix crec que n'hi ha molts i per a sumar-hi és un nom mixte per tant quan vagis al parc i el cridis es giraran 10 nens i nenes (cap d'ells serà el teu) i paradoxalment es un nom poc habitual fora de catalunya per tant es possible que l'escriguin malament moltes vegades.

Aleix era un nom que m'encatava de petita (no se si hi havia un nen que es deia Aleix i m'agradava,..) per mi es molt sonor i maco en catala,.. horrible en castellà (empassa el mateix amb Arnau, m'encanta encatala i m'esgarrifa en castellà) la pega d'aleix, per mi es que t'el confondrán amb Alex.

apa a trencarse el cap!! triis elq ue triis será el més adequat per ell i fantàstic
Bmm
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. jul. 12, 2023 9:40 pm

Re: Dubte entre dos noms!

EntradaAutor: Bmm » dc. jul. 19, 2023 4:18 pm

Hola Tànit!

Primer de tot gràcies per contestar. Quan vaig escriure la pregunta ja había nascut el nen, així que vaig demanar "ajuda" a contrarellotge, ja que l'haviem d'inscriure al registre en pocs dies.

Al final el nen es diu....Aran. A mi personalment m'agradava una miqueta més Aleix, pero la meva parella i la nostra filla gran volien només Aran.


On visc, a Santa Coloma de Gramenet, es parla bastant en castellà i de moment només conec un nen amb aquest nom. Hem sembla que l'escriuran malament més d'un cop ?-)

Però buenu espero no empenedir-me.
PD: el nom no sona molt malament oí? Perdoneu soc molt indecisa ?-)
Gràcies per totes les opinions noies
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: Dubte entre dos noms!

EntradaAutor: Tànit » dv. jul. 21, 2023 10:18 am

Jajaja, no, no sona malament ni hi ha risc que els castellanoparlants el pronunciin malament ! com ja vaig dir segur que es el nom perfecte per l'Aran! veuras que en no res no t'imaginaras l'Aran amb un altre nom.
A nosaltres ens va passar, el meu fill va tenir nom hores despres d'haver nascut, i com que tot l'embaras va ser "el nen" els primers dies em costaba molt dir-li pel nom,...però ara ... es el seu nom, no en podria tenir un altre.
Bmm
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. jul. 12, 2023 9:40 pm

Re: Dubte entre dos noms!

EntradaAutor: Bmm » dv. jul. 21, 2023 1:53 pm

Potser això es el que em passa, que ha estat tant de temps sense nom, que ara quan l'hi dic encara sona una mica extrany!

I sinò l'hi agrada quan sigui gran que es canvï de nom :r)

Bon cap de setmana!

Torna a “Info”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::