Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

Novetats, notícies, normes del forum...
Avatar de l’usuari
sipamasil
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: sipamasil » dt. juny 28, 2016 5:46 pm

Toni ha escrit:
kabbisa ha escrit:Toni, no se si serà casualitat o no, però des que està la versió nova, constantment haig de iniciar sesió (ja li puc dir que em recordi, que res de res!).


Hmm... doncs això a mi no em passa, i no té gaire explicació... algú més té el mateix problema? :-:)



A mi també em passa i jo obro des del PC. Pensava que era jo que no feia alguna cosa bé...
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6073
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: Toni » dc. juny 29, 2016 10:31 am

He augmentat el temps de durada de les sessions... a veure si ara us va millor :ok:
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: Maria V. » ds. jul. 02, 2016 8:04 pm

Ja que ho heu deixat tan bonic, no podríeu resoldre el problema de les hores? Per exemple, l'entrada de Toni del dia 29 de juny, aquí hi posa que es va escriure a les 4:31 de la matinada; no devien ser més aviat les 11:31? És clar que és una qüestió menor, però resulta desorientador de vegades, quan volem tornar a mirar què vam escriure en entrades nostres anteriors, per exemple.
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: capseta » ds. jul. 02, 2016 8:43 pm

Maria V. ha escrit:Ja que ho heu deixat tan bonic, no podríeu resoldre el problema de les hores? Per exemple, l'entrada de Toni del dia 29 de juny, aquí hi posa que es va escriure a les 4:31 de la matinada; no devien ser més aviat les 11:31? És clar que és una qüestió menor, però resulta desorientador de vegades, quan volem tornar a mirar què vam escriure en entrades nostres anteriors, per exemple.


A mi em surt bé. Et poso la imatge perquè ho comprovis. Potser és cosa del navegador?

image.png
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: Essuca » ds. jul. 02, 2016 8:59 pm

:-)(-:
Maria V. ha escrit:Ja que ho heu deixat tan bonic, no podríeu resoldre el problema de les hores? Per exemple, l'entrada de Toni del dia 29 de juny, aquí hi posa que es va escriure a les 4:31 de la matinada; no devien ser més aviat les 11:31? És clar que és una qüestió menor, però resulta desorientador de vegades, quan volem tornar a mirar què vam escriure en entrades nostres anteriors, per exemple.


En el teu perfil hauries de canviar la zona horaria. Aixó és que estàs en una altra zona i per aixó et surt malament
Vas al "tauler de control de l'usuari", despres a la pestanya de "preferencies del forum". Dins el menu que s'obre clica a "edicio de les preferencies globals". I vas baixant la pantalla fins a tobar el "fus horari" hauria de ser UTC+2.
Ara no estic al pc, sino t'ensurts amb el canvi, et puc dir eils passos exactament, amb captures de pantalla.
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: Maria V. » dg. jul. 03, 2016 3:49 pm

Problema resolt. Moltes gràcies, Capseta i Essuca! Ho he arreglat seguint els passos que indica Essuca.
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: FloR » dc. jul. 06, 2016 12:07 pm

Em costa molt identificar els temes que tenen entrades noves.. Que vol dir la fulleta doblegada que hi ha davant del titol del post? Veig que hi ha verd, blau i negre, no? Aiixx m'agrada la nova versió però m'esta costant fer-me!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: Essuca » dj. jul. 07, 2016 7:23 am

FloR ha escrit:Em costa molt identificar els temes que tenen entrades noves.. Que vol dir la fulleta doblegada que hi ha davant del titol del post? Veig que hi ha verd, blau i negre, no? Aiixx m'agrada la nova versió però m'esta costant fer-me!!



Jo també em pregunto que son els colors ?-)

Respecte a saber si hi ha entrades noves, si n'hi ha apareix una fletxa davant del titol del post i si hi cliques al damunt va directa a l'entrada nova
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6073
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: Toni » dj. jul. 07, 2016 7:48 am

Hmm...
Si està en gris no hi han missatges nous
Si està en verd hi han nous missatges..

:-:) :-:) :-:)
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: FloR » dj. jul. 07, 2016 9:01 am

No crec.. Tinc el símbol aquest (full amb la cantonada doblegada) en blau i sí que hi ha nous missatges i també el tinc en verd i també hi ha de nous.. No trobo la lògica! I el símbol en negre que significa?

Gràcies Essuca per lo de la fletxa! Sempre li donava al enunciat del tema i després a "primera entrada no llegida" ..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: kittie » dv. jul. 08, 2016 7:46 pm

Hola Toni,

doncs en el meu cas em resulta pràcticament imposible navegar per la web des del mobil. Deu ser el meu mobil que no és massa sofisticat, però per a mi és un malson entrar desde el mobil ara amb la nova web. Aviat me'l canviaré que ja toca i a veure si millora.
Avatar de l’usuari
Delfina
:: tigre
:: tigre
Entrades: 738
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 12:19 pm

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: Delfina » dt. ago. 09, 2016 11:00 pm

Aquesta nova versiò és molt xula, però anyoro l'anterior. Aquesta te moltes coses que costa veure per on vas, amb l'altre em trobava molt còmode. Igualment, gràcies toni per l'esforç.
Delfina l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 09, 2016 11:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
noe80
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 8:33 am

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: noe80 » dj. ago. 18, 2016 11:03 am

hola! jo des de qe vau canviar la versió no hi ha manera que pugui accedir a la pàgina des de l'ipad ni el mobil... saps si hi ha algun problema en aquests dispositius? jo sempre accedia des de l'ipad i ara al no poder, no entro casi mai, perque al pc no em resulta tan comode

Gracies
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: capseta » dj. ago. 18, 2016 12:40 pm

noe80 ha escrit:hola! jo des de qe vau canviar la versió no hi ha manera que pugui accedir a la pàgina des de l'ipad ni el mobil... saps si hi ha algun problema en aquests dispositius? jo sempre accedia des de l'ipad i ara al no poder, no entro casi mai, perque al pc no em resulta tan comode

Gracies


Noe80, jo entro des de ipad air 2 i cap problema. M'ha costat força adaptar-me al nou format però ara ja estic acostumada.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
sunshine86
Entrades: 1
Membre des de: dv. gen. 13, 2017 12:57 pm

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: sunshine86 » dv. gen. 13, 2017 1:01 pm

Bon dia,
Sóc nova i m'agradaria saber si hi ha aplicació mòbil de soc petit per a iPHONE'?
Avatar de l’usuari
penelopeglamour
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 2:05 pm

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: penelopeglamour » dv. set. 22, 2017 8:21 am

Bon dia! Felicitats per la nova versió. Una pregunta hi ha cap tema obert al fòrum sobre els avanços de reproducció assistida, ho he buscat i no ho trobo, penso seria interessant, estar informades de les novetats que van sorgint, sobretot per les que en el difícil tenir fills. Si algú té información sobre aquest tema m'agradaria me la fes arribar .
Salutacions cordials.
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Nova Versió del Fòrum de Socpetit.cat :::

EntradaAutor: aiguablava » dl. jul. 30, 2018 2:29 pm

Em sembla que s'haurien d'agrupar alguns subfòrums o fòrums.
N'hi ha molts i molt temes es podrien penjar a varis llocs, això també fa que potser el que tu busques ja està en un altre subfòrum.
És només una opinió, però gràcies, perquè són útils.

Torna a “Info”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::